منتدى وعدنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى وعدنا

اهلا و سهلا بيكم فى منتدى وعدنا

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

اكبر مكتب كلمات

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

اكبر مكتب كلمات Empty
مُساهمةموضوع: اكبر مكتب كلمات   اكبر مكتب كلمات Icon_minitimeالسبت أبريل 21, 2007 4:57 pm

علمونى عنيكى

علمونى عنيكى عنيكى أسافر علمونى أفضل مهاجر علمونى أكون مسامح زى نبع الحب صافى علموني اعشق صحابي وانسى وياهم عذابي والغريب لو دق بابي يرتوي من نبع صافي علموني ولفوا بيا دنيا غيرالدنيا ديه طعم تاني وحاجة تانية ده انت نبع الحب صافي

دنيا رايحة

دنيا رايحة و دنيا جاية مرة رايحة و مرة جاية تخلى بيكم ولا بيا دور عليكو و دور عليا ياما ياما كتير حكينا ع الى بكرة هيجرى لينا من عشمنا كتير حلمنا والى مقسوم بردة لينا قسمة حلوة ولا قسوة ولا ايام مش هنية طمنينا ما تتعبينا داللى دقناه مش شوية اة يا خطوة اة يا شردا بكرة مش زى النهاردة بكرة يجى يبل ريقى وخطوتى هنكون حبيبى حتحلى بينا و تجري بينا تبتسم والله في عنيا حتبقى حلوه ..بقسمه حلوه باقيه على العشره و عليا

يا صبيه

يا صبيه يا يا حنينه اتمايلى على كيفى انا وميلى ميلى يا صبيه دانتى فى ليلى سفريه عطشان و مين غيرك سبيل دانتى الفرح و انتى الدليل خللى الكلام يحلى بنا فى ليلة صافية يضمنا على اد ما بنعشق نطول على اد ما بنحلم ننول وكل خطوة تضمنا الدنيا تصبح ملكنـا يا نسمة انا بتنسمك يا صورة حلوة برسمك يا بحر بياخدنى معاه انا اوله انا منتهاه يا صبيه يا يا حنينه اتمايلى على كيفى انا

أمانة يا بحــــــــر

أمانة يا بحــــــــر تستلم الأمانة أحبابنا يا بحــــــــــر فى عيونك أمانة أمانة ياموج بوس خشب المراكب أمانة ياموج طبطب على اللى راكب أمانة ياهوا تكتب على الشراع اللقا أكيد من بعد الوداع امانة يا سما حسبى على الاحباب احميهم يا سما دول فى البحور اغراب أمانة ياهوا تكتب على الشراع اللقا أكيد من بعد الوداع أمانة ياطير وصلهم بالسلامة أمانة يابحر رجعهم بالسلامة أمانة ياهوا تكتب على الشراع اللقا أكيد من بعد الوداع

قول للغريب

قول للغريب حضنك هنا دربك قريب من دربنا بيتك هنا اهلك هنا حزن البشر ده حزننا عيون حبيبتي الطيبين بيعلموني اكون حنين ده مفيش ما بينا لا و ليه ولا كدب نتأسف عليه عالم صغير بيضمنا يرسم ويمحى اسمنا نتلاقى فيه من غير ميعاد ونصير بعاد من غير بــــــــــــلاد قول للغريب فرجه قريب قول للغريب فجره قريب عالم صغير على قدنا

فى عنيكى غربة

فى عنيكى غربة و غرابة و انا فيكى مغرم صبابة احلم على شالك انام كأني فرد من الحمام برموش عينيك تغطيني رمشك شطوط طب رسيني انتي انا و بكره ليا و ليكي شعرك خيوط قمر المسا طب ليه فى ليلك بتنسى بين المسا وقمر المسا طب ليه فى ليلك بتنسى اتكلمى ولا نادينى صمتك كلام بيدفينى انتي انا و بكره ليا و ليكي أمتى أتقابلنا وليه وفين لحظة قدر ولا حنين ولا ألتقينا من زمان مولودة جوايا من زمان انتي انا و بكره ليا و ليكي

يا عذاب النفس

يا عذاب النفس واخدنى لفين قضيت واياك .. الليلة بسنين ياعذاب نفسى .. مرايتى وهمسى .. يومى وغدى آلامى أمسى .. واخدنى لفين ياعذاب نفسى .............. يا طريق ماشي وماشى وياه مين فينا واخد التانى معاه ياطريق عمرى ..أنا من صغرى شمسى.. نفسى آلامى أمسى .. واخدنى لفين ياعذاب نفسى .............. يا عذاب النفس واخدنى لفين قضيت واياك .. الليلة بسنين ياعذاب نفسى .. مرايتى وهمسى .. يومى وغدى آلامى أمسى .. واخدنى لفين ياعذاب نفســــــــــــى

يا اماه

مسكينة حبيبتى السمره دى اميرة وطاهرة وصابره دوامت الدنيا خدتنى ورجعت اقول يا اماه يا اماه يا اماه يا اماه انا راجع زى زمان يا اماه طفل فى عينى الاحزان يا اماه غلطان انا فى العنوان روحت بعيون عطشانين التقى بنبع الحنين ياما دقيت ع البيبان بس مين يسأل فى مين سامحينى حبيبتى يا سمر ا واغسلينى بطهرك ياماه دى الحقيقة عيونك انتى انتى يا امى وحبيبتى مين يا ناس خدنى انا و مين يا ناس جبنى هنا حلم كان فى دنيا تانية دنيا مولودة هنا سامحينى حبيبتى يا سمر ا واغسلينى بطهرك ياماه دى الحقيقة عيونك انتى انتى يا امى وحبيبتى

رزقنــــــــــــا

رزقنا الرزق على الله دربنا خليها على الله بعشق الدروب و الدروب قلوب و يهون الله صابرة زينا يفرجها الله صورة مننا و بنحمد الله فيها جرحنا فيها فرحنا و الدايم الله نفسنا الرزق على الله حلمنا خليها على الله تصدق الوعود و الغريب يعود و يهون الله دا احنا عمرنا يفرجها الله صافي قلبنا و بنحمد الله دا احنا للحياه و هي دي الحياه و الدايم الله

بنتولد

بنتولد

بنتولد طاهرين بنتولد شبعانين بنتولد متلهفين على صدر ام وكتف اب مرتاحين بنتولد باكين بنتولد مش عارفين بنتولد مش خايفين واسمنا فى درب الحياة بنى ادمين بنتولد دفيانين بنتولد صافيين بنتولد صادقين كما زرعة خضرا فى ارض طين زرعة احصادها احصاد عمر السنين الحلو و المر و الطيب و الحزين بنتولد مش داريين بالرايحين والجايين نكبر، وتكبر فينا أعمار السنين بنكره السنين وتكرهنا السنين ونجرح البشر ونجرح نفسنا مع إننا بنتولد...

سيلي

سيلي يا نسمة سيلي يا نسمة في ليلي ع الحبيبة وسلميلي وارجعيلي سيلي يا نسمة و قولي لىام قلب دهب و لولي عمري ليكي روحي فيكي ليكي شوقي وليكي ميلي ياابتسامة سمرة نيلي تسلميلي يا حبيبتي الحب داري وانتي نوري وانتي ناري دا انتي انتي لما بنتي في الهوا نورتي ليلي يا ابتسامة سمرا نيلي تسلميلي

سؤال

سؤال..بسألك إيه آخرة الترحال وسهر الليالي وكل يوم بحال سؤال..بسألك ايه اخرة الاحزان دمعتي موالي و الحنين قتال سؤال..بسألك إيه آخرة الأحلام ليلاتى واخدانى فى بحر من الأوهام سؤال..بسألك إيه آخرة العذاب تاعبني ف سؤالي ياريت ألاقي جواب

سهيرة ليالى

سهيرة ليالى طايرين للعلالى نجم الليل في الليل يناديلنا ويغنيلنا في ليالي المدينة للأحباب نادينا هلوا واتلاقينا بالفرحة ف عينينا ونجم الليل صحى ف مواويلنا شوقنا وميلنا نجماية هوانا سهرانة معانا وقلوبنا الصبية بالحب ملالية وهوا الليل على شاله يشلنا وينزلنا يا قمر الليالى ضوى لنا و لالى دى الدنيا دى بتنا و الاحلام شالتنا و احنا الليل دربنا و سبيلنا و انتى دليلنا

http://mooym.thegoo.us

اكبر مكتب كلمات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مكتب كلمات اغانى منير
» اكبر مكت كلمات اغانى
» شباب ممكن تتدخله اكبر مكت كلمات
» كلمات بعيش
» كلمات اغانى جديد